Bel voor meer informatie +31 (0) 48 546 06 20 (lokaal tarief)

Home > Waarom Bauland > klanttevredenheid

klanttevredenheid

 

Online afspraak maken

Of bel voor meer informatie

+31 (0) 48 546 06 20

Hoogste klanttevredenheid Nederlandse klinieken!

Bauland Bodyclinic hecht heel veel waarde aan klanttevredenheid. Alleen u kunt ons vertellen welke verbeteringen er nodig zijn, daarom neemt een onafhankelijk onderzoeksbureau (Bosgra marketing) zes weken na de operatie enquêtes af bij onze cliënten. De uitkomsten geven ons inzicht in de tevredenheid van onze cliënten, wanneer nodig kunnen wij bepaalde procedures snel aanpassen of verbeteren.

In het onderzoek worden er een aantal open vragen aan u gesteld, een van die vragen is als volgt: ‘In welke mate zou u Bauland Bodyclinic aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen op een schaal van de 1 tot 10?’.
Deze vraag laat zien hoeveel mensen Bauland Bodyclinic zouden aanbevelen bij hun vrienden, familie en kennissen. Het percentage wat hier uitkomt heet de Net Promoter Score (NPS).

Om het percentage te kunnen berekenen moeten we eerst de aantallen cijfers verdelen in drie groepen:
De Criticasters: 1-6
De Passives: 7-8
De Promoters: 9-10

Om nu daadwerkelijk een NPS score te berekenen wordt het percentage promoters min het percentage criticasters gedaan. Het overgebleven percentage geeft aan hoe hoog de klantloyaliteit van je bedrijf is.

Bauland Bodyclinic meet momenteel een NPS score van 72,1%.

Om een vergelijking te maken met andere bedrijven, in 2011 behaalde Apple in de VS een score van 72%.

Wat zeggen cliënten nog meer over ons? Hieronder enkele kreten:

  • Korte wachttijd
  • Zorgzaam
  • Vertrouwd
  • Goede service
  • Vriendelijke mensen
  • Ik voel me geen nummer
  • Moderne kliniek
  • Uitstekende nazorg
  • Alle aandacht