Home > Behandelingen > Borst > Lipofilling borst

Lipofilling borst

Tegenwoordig is het mogelijk om een borstvergroting te ondergaan door middel van lichaamseigen vet. Hierdoor is het mogelijk om met lichaamseigen weefsel grotere of vollere borsten te krijgen. Deze behandeling kan bij iedere liposculptuur als aanvullende procedure worden gedaan!

Liposculptuur

Door middel van liposculptuur wordt vet weggehaald op een plaats waar u het kunt missen (bijvoorbeeld de buik of de benen). Vervolgens wordt het vet gecentrifugeerd om het te zuiveren en daarna ingebracht in het borstweefsel met een dunne canule. Met deze methode is al jarenlange ervaring opgedaan bij borstreconstructies, maar sinds kort is deze behandeling ook mogelijk om een vollere borst te creëren.

Resultaat

Niet iedereen is een perfecte kandidaat voor deze behandeling en ook niet in alle gevallen kan hetzelfde resultaat bereikt worden als met een silicone implantaat. In een consult zal de plastisch chirurg u precies vertellen wat de beste behandeling is voor uw specifieke wensen.

Pijnstilling op maat

Bauland Kliniek werkt met de nieuwste methodes van pijnbestrijding. U start al direct vóór de behandeling met pijnmedicatie. Afhankelijk van uw ingreep krijgt u een specifiek en uitgebalanceerd pakket van pijnmedicatie. Hierdoor heeft u vlak na de ingreep, maar ook de dagen daarna, zo min mogelijk hinder of pijnklachten. Dit medicatiepakket is natuurlijk bij de behandelprijs inbegrepen. Tevens wordt er, naast dit medicatiepakket, tijdens de operatie lokale verdoving achtergelaten. Beide manieren zijn erop gericht om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Sneller herstel na Lipofilling Borst

Na een operatie kan het zijn dat u last heeft van wondvochtophopingen (secundair lymfoedeem). Dit kan als zeer vervelend worden ervaren. Sneller herstel na de operatie kan dus bevorderd worden door een behandeling bij onze huidtherapeute. Ze kan dan door middel van massage in de vorm van manuele lymfdrainage zorgen voor een betere afvoer van het lymfevocht. Lees hier meer over Lymfoedeem. We raden u dan aan om na de operatie een afspraak in te plannen bij onze huidtherapeute. De behandeling bij de huidtherapeute wordt in de meeste gevallen vergoed door uw zorgverzekeraar. Klik hier voor het maken van een afspraak.

Een lipofilling van de borst is al mogelijk vanaf €4900,-. Klik hier voor het volledig prijsoverzicht.